Thursday 1 December 2011

CINTA FIEDA



~ya Allah aku bersyukur kepada Mu kerana telah memberikan aku seseorang yang betul2 mencintai aku dan aku juga mencintai dia.. Aku tak tahu nak bagitaw kat sape lagi yang aku betul2 s a y a n g kan dia s a n g a t - s a n g a t..wafiey banyak mengajar aku erti cinta yang betul2 aku rasa ikhlas bila menyayangi seseorang. bila sakit hati,hati ni rasa sakit sangat,,bila hati ni happy,happy sangat2..itulah erti cinta sebenar..mula2 aku kenal dia,,aku rasa benci sangat2 kat dia sebab dia ni perasan bagus macam goOd2 jew,,dan aku juga tahu yang dia juga betul2 bencikan aku sebab dia cakap aku ni perasan..cakap sombong macam aku ni serba ada..last2 kitorang pom xsangka yang kitorang ni saling sayang-menyayangi dan saling memerlukan..bila berjauhan rasa rindu sangat tapi bila jumpa suka sangat hati ni tp ada jugak time bergaduh..ekeke..tp pape pom aku sangat sayangkan dia..LOVE U DEAR,,mmuuaahhh3!!~

No comments:

Post a Comment